Zakładałam tego bloga głównie z myślą zebrania wszystkich moich tworów i umieszczenia ich w jednym miejscu.
Nie sądziłam, że ktokolwiek zawita na nim na dłużej, a już zupełnie nie wierzyłam, że ktoś doceni moją pracę. Tym bardziej więc nie mogę przestać się uśmiechać na widok niespodzianki, jaką zaserwowała mi Emiliar :D


Emiliar, baaaardzo Ci dziękuję! Przesyłam moc uścisków z Fiołkowego Wzgórza!

Moje wyróżnienia wędrują do:
Airaart 


Kobiety, jesteście genialne!



A oto zasady, na których opiera się to wyróżnienie:
  1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia
  2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
  3. Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
  4. Przekaż nagrodę co najmniej 7 blogerkom
  5. Zamieść linki do tych blogów
  6. Powiadom o tym nominowane osoby


Jeszcze raz dziękuję za każde odwiedziny i dobre słowo :) Cieszę się, że jesteście :)

*** 

I’ve created this blog because I wanted to collect all my creations and put them in one place.
I didn’t think that anyone will stay here longer, and I totally didn’t believe that someone will appreciate my work. Now I can’t stop smiling  because of surprise served up by Emiliar.



Emiliar thank you very much! I’m sending big hugs to you from the Violet Hill!



My awards go to:
Airaart

Women, you are brilliant! 
 
 

Here are the rules on which this award is based on:

1.      Thank for the award
2.      Post a link to the blog of the person who awarded you
3.      Post the logo on your blog
4.      Reward at least 7 bloggers
5.      Post links to their blogs
6.      Tell them they have been nominated


Again, thank you for every visit and kind words :) I’m glad you’re with me :)
Fiołeczek
 

4 komentarze:

Monika Madejek pisze...

Ślicznie Ci dziękuję Kochana! Jestem zaszczycona:)
Buziaki***
ps. mam na imię Monika;)

Fiołeczek pisze...

Hehe, Moniczko, przepraszam za pomyłkę w imieniu, nie wiem skąd tą Madzię wytrzasnęłam, najwyraźniej późnonocne blogowanie zaraz po pracy mi nie służy :)
Uściski :)

Anonimowy pisze...

gratuluję!

AiraArt pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Buziaki, Beata.